Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Ζωολογικό Μουσείο

Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια συναρπαστική επίσκεψη στο Ζωολογικό Μουσείο του Τμήματος Βιολογίας. Εκεί, είχαν τη σπάνια ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά μια εντυπωσιακή συλλογή από βαλσαμωμένα ζώα που συναντώνται στην ελληνική φύση. Η περιήγηση στους χώρους του μουσείου πρόσφερε στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις για τη βιοποικιλότητα της χώρας μας και τη σημασία της προστασίας των απειλούμενων ειδών. Ήταν μια βιωματική εμπειρία που κέντρισε το ενδιαφέρον τους για το φυσικό περιβάλλον, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Έπειτα για παιχνίδι πηγαμε στο γυμναστήριο του Πανεπιστημίου.

2026: Υγεία, τύχη και δώρα!

Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου κόψαμε τη βασιλόπιτα στο σχολείο μας, με δασκάλους και παιδιά σε γιορτινό κλίμα! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά της πίτας και των δώρων στους τυχερούς του φλουριού. Και του χρόνου να είμαστε καλά, με υγεία!

Οδοιπορικό στη γνώση και τη φύση: Η Ε’ Τάξη στο Πουρναρόκαστρο

Την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου η Ε΄ τάξη του Σχολείου μας πραγματοποίησε μια όμορφη εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης Παναχαϊκού Όρους Πουρναρόκαστρου. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη βιοποικιλότητα του όρους Παναχαϊκού και περιηγήθηκαν στο πανέμορφο μονοπάτι, ερχόμενοι σε άμεση επαφή με τη φύση, με σύμμαχο τον εξαιρετικό καιρό. Στη συνέχεια ανέβηκαν στο εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία και στα ερείπια του ενετικού κάστρου, όπου λειτουργεί παρατηρητήριο. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία γνώσης, βιωματικής μάθησης και αγάπης για το φυσικό περιβάλλον. Η επίσκεψη εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και Ενεργού Πολίτη .

Happy New Year: Δημιουργικότητα και Στόχοι στα Αγγλικά για το 2026!

Οι μαθητές υποδέχθηκαν δημιουργικά το 2026! Τα παιδιά της Ε’ τάξης φιλοτέχνησαν με φαντασία το ημερολόγιο της τάξης, δίνοντας χρώμα σε κάθε μήνα. Παράλληλα, οι μαθητές της ΣΤ’ έγραψαν τους προσωπικούς τους στόχους σε φωτεινά αστέρια, γεμίζοντας την αίθουσα με όνειρα και υποσχέσεις για μια δημιουργική και επιτυχημένη νέα χρονιά!

Ένα Ταξίδι στην Αγάπη: Η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή της Β’ Τάξης!

Οι μαθητές της Β’ τάξης μάς χάρισαν μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη γιορτή! Το Β1 παρουσίασε με κατάνυξη τη Γέννηση του Χριστού, ενώ το Β2 ζωντάνεψε το «Δώρο της Παπλωματούς». Μέσα από τις παραστάσεις τους, τα παιδιά ανέδειξαν τη σημασία της προσφοράς και της ανιδιοτελούς αγάπης, γεμίζοντας τις καρδιές μας φως!

Κάλαντα, Δώρα και Γιορτινή Αστερόσκονη: Η Πιο Όμορφη Μέρα του Χρόνου!

Η τελευταία μέρα του 2025 στο σχολείο μας ήταν γεμάτη χαρά και δημιουργία! Οι μαθητές μας έφτιαξαν πανέμορφες κατασκευές, τραγούδησαν με την ψυχή τους τα παραδοσιακά κάλαντα, έψαλλαν τα κάλαντα στον Διευθυντή και διασκέδασαν σε ένα μοναδικό πάρτι. Η ανταλλαγή δώρων μέσω του Secret Santa και οι χριστουγεννιάτικες ταινίες συμπλήρωσαν τη μαγική ατμόσφαιρα.Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα υπέροχα δώρα και τις προσφορές τους που ενθουσίασαν τα παιδιά. Ευχόμαστε σε όλους μια καλή χρονιά με υγεία, πρόοδο και πολλά χαμόγελα!

Επίδοση βαθμολογίας Α΄Τριμήνου

Αγαπητοί γονείς,

Την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου στις 13:20 έως 14:00 θα γίνει η επίδοση των Ελέγχων Προόδου των μαθητών των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων και θα γίνει προφορική ενημέρωση για την επίδοση των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων. Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

Αυτό πρέπει να αλλάξει

Με σύνθημα «ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ!» οι μαθητές και μαθήτριες των Γ1 και Γ2 τμημάτων του σχολείου μας υλοποίησαν, την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025, μια πρωτότυπη δράση ακτιβισμού, στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις ενεργού πολίτη». Αφού, σε προηγούμενη έξοδό τους, είχαν ήδη επισημάνει τα «κακώς κείμενα» στο δίκτυο δρόμων και κτηρίων του κοντινού στη σχολική μονάδα αστικού περίγυρου, κατασκεύασαν στη συνέχεια πινακίδες «διαμαρτυρίας» και τις ανάρτησαν στα… επίμαχα σημεία! Ανέδειξαν έτσι αφενός την ευαισθητοποίηση και το ενδιαφέρον τους για ένα βιώσιμο αστικό περιβάλλον, χωρίς αποκλεισμούς και κινδύνους για τους/τις δημότες/ισσες, αφετέρου την υπεύθυνη στάση και δράση κάθε ενεργού/ής πολίτη/ισσας ενάντια σε οτιδήποτε υποβαθμίζει την ανθρωποκεντρική λειτουργία μιας συνοικίας.