Σαν την Αθηνά κι εμείς!

Στο πλαίσιο της δράσης με τίτλο «Σαν την Αθηνά κι εμείς», του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις ενεργού πολίτη», και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, οι μαθήτριες και οι μαθητές των Γ1 και Γ2 τμημάτων του σχολείου μας, την Τρίτη 9 Ιουνίου, έγιναν… κηπουροί και φύτεψαν δύο δεντρύλλια ελιάς στον κήπο του σχολείου μας. Τα παιδιά, ήδη ευαισθητοποιημένα ενάντια στις ανθρώπινες ενέργειες που απειλούν το περιβάλλον, διεκπεραίωσαν τη διαδικασία δεντροφύτευσης, από την αρχή μέχρι το τέλος, με συνέπεια, συνεργατικότητα και «επαγγελματική» ευσυνειδησία! Η βιωματική αυτή δράση τους μπορεί να είχε συμβολικό χαρακτήρα, αλλά δημιούργησε σημαντικό αντίκτυπο στις στάσεις και τις διαθέσεις τους σε σχέση με τη φροντίδα και την προστασία του τοπικού και του ευρύτερου περιβάλλοντος!