ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΓΑΤΟ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ!


Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις ενεργού πολίτη», οι
μαθήτριες και οι μαθητές των Γ1 και Γ2 τμημάτων του σχολείου μας, επισκέφτηκαν,
την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025, τον Πολυχώρο Πολιτισμού «Μηχανουργείο» και
παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ντίλης ο Μεγαλοπρεπής».
Μια παράσταση που αναδεικνύει την αξία της ελευθερίας των κοινωνιών και της
πραγματικής αυτονομίας τους, που στηρίζεται στις αποφάσεις και τη δράση
ελεύθερων και υπεύθυνων πολιτών και όχι στις παραπλανητικές υποσχέσεις
κάποιων «σωτήρων».
Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ, γέλασαν με την ψυχή τους και μετά την παράσταση
δήλωσαν όχι μόνο ενθουσιασμένα αλλά και έτοιμα να αντιμετωπίσουν στο μέλλον
παρόμοιες… «γατοπαγίδες»!

Χαλάρωση και Παιχνίδι στο Ολοήμερο!

Το ολοήμερο σχολείο δεν είναι μόνο διάβασμα και φαγητό! Οι μαθητές μας απολαμβάνουν και ποιοτικό χρόνο χαλάρωσης που είναι απαραίτητος για την ψυχική τους υγεία. Μετά τις σχολικές υποχρεώσεις, οι αίθουσες γεμίζουν με γέλια και ενθουσιασμό. Οργανώνουμε ομαδικά παιχνίδια που ενισχύουν τη συνεργασία, όπως επίσης και επιτραπέζια που ακονίζουν το μυαλό. Αυτές οι στιγμές παιχνιδιού βοηθούν τα παιδιά να κοινωνικοποιηθούν, να αναπτύξουν δεξιότητες και να επιστρέψουν στο σπίτι γεμάτα ευχάριστες αναμνήσεις. Είναι ένα διάλειμμα που μετατρέπει την καθημερινότητα σε διασκέδαση!

Η γιορτή του Πολυτεχνείου από τους μαθητές της Ε τάξης

Η Ε΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε τη φετινή γιορτή του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές και των δύο τμημάτων, μέσα από άψογη συνεργασία και ομαδικό πνεύμα, παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Το Καφενείον Η Ελλάς».Η παράσταση πλαισιώθηκε από αφήγηση, η οποία βοήθησε το κοινό να ταξιδέψει στο κλίμα της εποχής και να γνωρίσει καλύτερα τα μηνύματα του έργου. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, χαρίζοντας σε γονείς και εκπαιδευτικούς μια όμορφη και συγκινητική εμπειρία. Ευχαριστούμε για τη συνεισφορά της στη γιορτή την δασκάλα θεατρικής αγωγής κα Τέτη Ζέρβα, τη μουσικό κα Χριστίνα Ρόδη και τον Βαγγέλη Ντελή, που συνόδευσε τα παιδιά με την κιθάρα του.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές!!

Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων και στο Μουσείο της Ακρόπολης

Την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου οι μαθητές της Έκτης Δημοτικού πραγματοποίησαν μια αξέχαστη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Η μέρα ξεκίνησε με την επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, όπου τα παιδιά έμαθαν για τη Δημοκρατία και τον τρόπο λειτουργίας του Κοινοβουλίου. Στη συνέχεια, στο Μουσείο της Ακρόπολης, ήρθαν σε επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Φυσικά, παρακολούθησαν την αλλαγή φρουράς στον Άγνωστο Στρατιώτη και περπάτησαν στην Αεροπαγίτου. Ήταν μία μοναδική εμπειρία που συνδύασε μάθηση και ψυχαγωγία, αφήνοντας στους μαθητές πλούσιες γνώσεις και υπέροχες αναμνήσεις!

Κατασκευές για το Πολυτεχνείο

Οι μαθητές μας τιμούν την επέτειο του Πολυτεχνείου. Με πολλή όρεξη και δημιουργικότητα, κατασκεύασαν διάφορα έργα τέχνης. Μέσα από αυτές τις χειροτεχνίες, οι μαθητές εξέφρασαν τα μηνύματα της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας και του Αγώνα, μαθαίνοντας την ιστορική σημασία της ημέρας.

Από την Ελιά… Στο Λάδι!Εκδρομή σε Ελαιοτριβείο

Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, οι μαθητές των Α, Β,Γ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ελαιοτριβείο του κυρίου Δημήτρη Τσάκα στο Δρέπανο. Ο κ. Τσάκας μας υποδέχτηκε θερμά και μας ξενάγησε σε όλους τους χώρους, εξηγώντας με λεπτομέρεια όλη τη διαδικασία παραγωγής του λαδιού, από τον καρπό μέχρι το τελικό προϊόν. Ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εμπειρία! Μετά την ξενάγηση, τα παιδιά απόλαυσαν παιχνίδι και χαλάρωση στην Πλαζ, κλείνοντας τη μέρα με τον καλύτερο τρόπο.

“Τα Στενά Παπούτσια”: Ένα Ταξίδι που μας Μεγάλωσε!

Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου οι μαθητές των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’ του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Θέατρο Πάνθεον για να παρακολουθήσουν την παράσταση “Τα Στενά Παπούτσια” της Ζωρζ Σαρή. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιστορία της φιλίας, των ονείρων και των πρώτων βημάτων στην εφηβεία. Η έξοδος ήταν μια μοναδική, γεμάτη συναίσθημα και χιούμορ, εμπειρία που τους άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!

Halloween party!

Φέτος, οι μαθητές γιόρτασαν το Halloween με τον πιο δημιουργικό τρόπο! Μαζί με τη δασκάλα των Αγγλικών, Αθηνά Ρόμπου, μπήκαν στο πνεύμα της γιορτής. Έφτιαξαν φανταστικές κατασκευές, όπως κολοκύθες-φαναράκια, αράχνες και χαριτωμένα φαντάσματα. Η τάξη μετατράπηκε σε ένα αποκριάτικο εργαστήρι γεμάτο χρώματα και γέλια, μαθαίνοντας παράλληλα νέες αγγλικές λέξεις. Ήταν ένα διασκεδαστικό μάθημα που όλοι απόλαυσαν!

Στιγμές δόξας και υπερηφάνειας!

Φέτος, η 28η Οκτωβρίου ήταν ξεχωριστή! Μετά από πολλά χρόνια απουσίας, οι μαθητές της πέμπτης και της έκτης τάξης του σχολείου μας βγήκαν επιτέλους στην παρέλαση. Με βήμα σταθερό και το βλέμμα ψηλά, περπάτησαν στους δρόμους, τιμώντας την ιστορία. Η συγκίνηση ήταν μεγάλη, όχι μόνο για τους ίδιους αλλά και για τους γονείς και τους δασκάλους που τους καμάρωναν. Τα παιδιά ένιωσαν μεγάλη υπερηφάνεια που εκπροσώπησαν το σχολείο τους σε αυτήν την σημαντική εθνική επέτειο. Αυτή η στιγμή θα μείνει αξέχαστη!

Οι μαθητές της Στ τιμούν τους ήρωες της 28ης Οκτωβρίου

Παραμονή της 28ης Οκτωβρίου και οι μαθητές της Στ τάξης παρευρέθηκαν στην Πλατεία Όλγας. Παρακολούθησαν την κατάθεση στεφάνων από τους επίσημους φορείς και έψαλαν με συγκίνηση τον Εθνικό Ύμνο, τιμώντας τους ήρωες.