Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις ενεργού πολίτη», οι
μαθήτριες και οι μαθητές των Γ1 και Γ2 τμημάτων του σχολείου μας, επισκέφτηκαν,
την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025, τον Πολυχώρο Πολιτισμού «Μηχανουργείο» και
παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ντίλης ο Μεγαλοπρεπής».
Μια παράσταση που αναδεικνύει την αξία της ελευθερίας των κοινωνιών και της
πραγματικής αυτονομίας τους, που στηρίζεται στις αποφάσεις και τη δράση
ελεύθερων και υπεύθυνων πολιτών και όχι στις παραπλανητικές υποσχέσεις
κάποιων «σωτήρων».
Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ, γέλασαν με την ψυχή τους και μετά την παράσταση
δήλωσαν όχι μόνο ενθουσιασμένα αλλά και έτοιμα να αντιμετωπίσουν στο μέλλον
παρόμοιες… «γατοπαγίδες»!




































































