Η γιορτή του Πολυτεχνείου από τους μαθητές της Ε τάξης

Η Ε΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε τη φετινή γιορτή του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές και των δύο τμημάτων, μέσα από άψογη συνεργασία και ομαδικό πνεύμα, παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Το Καφενείον Η Ελλάς».Η παράσταση πλαισιώθηκε από αφήγηση, η οποία βοήθησε το κοινό να ταξιδέψει στο κλίμα της εποχής και να γνωρίσει καλύτερα τα μηνύματα του έργου. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, χαρίζοντας σε γονείς και εκπαιδευτικούς μια όμορφη και συγκινητική εμπειρία. Ευχαριστούμε για τη συνεισφορά της στη γιορτή την δασκάλα θεατρικής αγωγής κα Τέτη Ζέρβα, τη μουσικό κα Χριστίνα Ρόδη και τον Βαγγέλη Ντελή, που συνόδευσε τα παιδιά με την κιθάρα του.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές!!