Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στις 10 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε ποικίλες δράσεις με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίησή τους γύρω από θέματα συναισθηματικής ισορροπίας και ευεξίας.Μέσα από συζητήσεις στην τάξη, καλλιτεχνικές δημιουργίες και ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα, ανέδειξαν τη σημασία της φιλίας, της αποδοχής και της φροντίδας του εαυτού και των άλλων.