Οι Μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης ενημερώνονται για Εθισμό στο Διαδίκτυο και Εκφοβισμό

Στο πλαίσιο του προγράμματος εκπαιδευτικών επισκέψεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών σε θεματικές Αγωγής Υγείας, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δύο παρεμβάσεις σχετικές με την ενδυνάμωση της υγείας των εφήβων. Οι μαθητές ενημερώθηκαν, αντάλλαξαν απόψεις και εμπειρίες και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με θέματα που αφορούν τον εθισμό στο διαδίκτυο αλλά και στον εκφοβισμό στον φυσικό και διαδικτυακό χώρο.

Επίσκεψη της Δ τάξης στο Σπίτι του Κωστή Παλαμά

Την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου, η Δ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη στο Σπίτι του Κωστή Παλαμά.Μόλις φτάσαμε στον χώρο, μας υποδέχτηκε ο ξεναγός. Μας οδήγησε στα δωμάτια του σπιτιού και μας μίλησε για τη ζωή και το έργο του μεγάλου ποιητή. Είδαμε τον χώρο που γεννήθηκε, το γραφείο του, παλιά έπιπλα και φωτογραφίες από την εποχή του.Στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο που μας βοήθησε να γνωρίσουμε ακόμα καλύτερα τη ζωή του Κωστή Παλαμά, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και την προσφορά του στη λογοτεχνία. Ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον και μάθαμε πολλά που δεν γνωρίζαμε.Μετά την ξενάγηση, πήγαμε στην Πλαζ για ξεκούραση και παιχνίδι. Καθίσαμε, φάγαμε το κολατσιό μας και στη συνέχεια παίξαμε όλοι μαζί. Περάσαμε πολύ όμορφες στιγμές και επιστρέψαμε στο σχολείο χαρούμενοι και γεμάτοι νέες γνώσεις. Ήταν μια εκδρομή που θα θυμόμαστε!

Συμμετοχή στο Παζάρι της Φλόγας

Το σχολείο μας, σε μια εκδήλωση αλληλεγγύης και αγάπης, συμμετείχε ενεργά στο Παζάρι της «Φλόγας» στο κέντρο της Πάτρας, το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου.Μαζί με το 34ο Νηπιαγωγείο, γονείς και παιδιά συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό για να δημιουργήσουν μοναδικές χειροποίητες κατασκευές.Στόχος της δράσης ήταν η συγκέντρωση πόρων για την ενίσχυση των παιδιών που πάσχουν από καρκίνο. Η παρουσία και η προσφορά όλων ήταν μια ζεστή αγκαλιά σε όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Επίσκεψη Αγάπης και Συνεργασίας στο 41ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας

Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές της Δευτέρας τάξης επισκέφθηκαν το 41ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας. Η ημέρα αυτή αφιερώθηκε στη συνεργασία και την αλληλεγγύη.Οι μαθητές των δύο σχολείων συμμετείχαν σε κοινές εκπαιδευτικές δράσεις, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Ακολούθησαν αθλητικές δραστηριότητες, οι οποίες έδωσαν την ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά. Ήταν μια εμπειρία που προώθησε τον σεβασμό και την κατανόηση, γεμίζοντας όλους με όμορφα συναισθήματα.

Η Α’ Τάξη Γιορτάζει τη Διαφορετικότητα

Την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, οι μαθητές της Α’ Τάξης συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερη δράση. Συζήτησαν για τη σημασία της αποδοχής και της ισότητας. Έφτιαξαν χρωματιστές κατασκευές και πήραν μια πρώτη γεύση από τη νοηματική γλώσσα. Ήταν μια μέρα αφιερωμένη στο μήνυμα ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι είμαστε ίσοι!

Το Σχολείο μας φοράει τα γιορτινά του

Το σχολείο μας μπήκε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση! Οι μαθήτριες άρχισαν να στολίζουν τις τάξεις με φωτάκια και γιρλάντες. Η ΣΤ’ Τάξη ανέλαβε, όπως κάθε χρόνο, να στολίσει το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην είσοδο. Παντού ακούγονται ευχές και χαμόγελα. Καλές γιορτές σε όλους!

Η Πεντάμορφη και το τέρας

Τη Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου, οι μαθητές της Α’ και Β’ Δημοτικού επισκέφτηκαν το Θέατρο Μπάρι στην Πάτρα. Παρακολούθησαν τη φανταστική παράσταση “Η Πεντάμορφη και το Τέρας” από το Δη.Πε.Θε. Πάτρας. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το παραμύθι, τα σκηνικά και τις ερμηνείες, περνώντας μια αξέχαστη και μαγική θεατρική εμπειρία!

Μαθαίνουμε υγιεινά από τους μαθητές της Α τάξης

Οι μαθητές της Α’ Τάξης, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη θεματική ενότητα για την υγιεινή διατροφή.Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, έμαθαν για την αξία των θρεπτικών συστατικών, κατασκεύασαν και έφαγαν νόστιμα, υγιεινά σνακ. Επιπλέον, συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια μνήμης, ενισχύοντας έτσι τις γνωστικές τους δεξιότητες. Ήταν μια δημιουργική και γευστική εμπειρία!

Χριστουγεννιάτικη έκπληξη στη Β τάξη

Οι μαμάδες της Β’ Τάξης ετοίμασαν μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη έκπληξη! Μεταμόρφωσαν την αίθουσα: στόλισαν με λαμπιόνια, έβαψαν τα τζάμια και ετοίμασαν σακουλάκια με μικρά δωράκια για την αντίστροφη μέτρηση. Ήθελαν τα παιδιά να έρθουν και να δουν την τάξη τους γεμάτη μαγεία και γιορτινή χαρά!