Στο πλαίσιο του προγράμματος εκπαιδευτικών επισκέψεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών σε θεματικές Αγωγής Υγείας, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δύο παρεμβάσεις σχετικές με την ενδυνάμωση της υγείας των εφήβων. Οι μαθητές ενημερώθηκαν, αντάλλαξαν απόψεις και εμπειρίες και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με θέματα που αφορούν τον εθισμό στο διαδίκτυο αλλά και στον εκφοβισμό στον φυσικό και διαδικτυακό χώρο.






















































