Την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, οι μαθητές της Α’ Τάξης συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερη δράση. Συζήτησαν για τη σημασία της αποδοχής και της ισότητας. Έφτιαξαν χρωματιστές κατασκευές και πήραν μια πρώτη γεύση από τη νοηματική γλώσσα. Ήταν μια μέρα αφιερωμένη στο μήνυμα ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι είμαστε ίσοι!



