Το σχολείο μας μπήκε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση! Οι μαθήτριες άρχισαν να στολίζουν τις τάξεις με φωτάκια και γιρλάντες. Η ΣΤ’ Τάξη ανέλαβε, όπως κάθε χρόνο, να στολίσει το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην είσοδο. Παντού ακούγονται ευχές και χαμόγελα. Καλές γιορτές σε όλους!




