Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου από τους μαθητές της Δ τάξης

Με συγκίνηση και περηφάνεια πραγματοποιήθηκε φέτος η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.Την εκδήλωση άνοιξε ο διευθυντής, ο οποίος απηύθυνε λίγα λόγια για τη σημερινή μέρα υπενθυμίζοντας σε όλους τη σημασία της ελευθερίας, της ενότητας, της ειρήνης. Στη συνέχεια ο μαθητής της έκτης τάξης παρέλαβε τη σημαία για την εκπροσώπηση μας στη μαθητική παρέλαση.Οι μαθητές του Δ1 τμήματος παρουσίασαν δύο θεατρικά δρώμενα : “Το χρονικό του 1940” και τις “Γυναίκες της Πίνδου” αναδεικνύοντας το θάρρος και την προσφορά των Ελλήνων και ιδιαίτερα των γυναικών της εποχής.Το Δ2 τμήμα μας συγκίνησε με το θεατρικό “Αναμνήσεις γιαγιάδων από τον πόλεμο του ’40 και τα όνειρα για ένα καλύτερο μέλλον, φέρνοντας κοντά το παρελθόν με το παρόν μέσα από τις φωνές της μνήμης και της ελπίδας. Η γιορτή πλαισιώθηκε από όμορφα επετειακά τραγουδιά που γέμισαν την αίθουσα με συγκίνηση και πατριωτικό παλμό. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή τους την μουσικό του σχολείου μας Χριστίνα Ρόδη, τον γυμναστή μας Βαγγέλη Ντελή που συνόδευσε τη χορωδία με την κιθάρα και τη δασκάλα της θεατρικής αγωγής Τέτη Ζέρβα.

Το «ΟΧΙ» του Νάνου στον Γίγαντα από τους μαθητές της Β τάξης

Οι μαθητές της Β’ Δημοτικού γιόρτασαν την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 με μια ξεχωριστή δράση. Διάβασαν το επετειακό παραμύθι «Ο Γίγαντας και ο Νάνος», που συμβολίζει τη γενναιότητα των Ελλήνων. Ενθουσιασμένοι από την ιστορία, ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους και στη συνέχεια αναπαράστησαν τη στιγμή που ο μικρός Νάνος, γεμάτος θάρρος, είπε το μεγάλο «ΟΧΙ» στον απειλητικό Γίγαντα. Ήταν ένα μάθημα ιστορίας και δύναμης ψυχής.

Σε Halloween ρυθμούς

Η κα Χριστίνα Ρόδη, η δασκάλα μουσικής, φέρνει το πνεύμα του Halloween στην τάξη! Τα παιδιά της Β τάξης χτυπούν παλαμάκια και ποδαράκια, μαθαίνοντας ρυθμικά τραγούδια με σκελετούς, νυχτερίδες και κολοκύθες. Με ευφάνταστα παιχνίδια και αστείες φωνές, ο ρυθμός γίνεται τρομακτικά διασκεδαστικός! Η αίθουσα γεμίζει με μελωδίες και χαρούμενα γέλια, μετατρέποντας τη μάθηση σε απόλυτη γιορτή.

Οι μαθητές της Στ στο Κέντρο Βιομάζας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Κέντρο Πληροφόρησης για τη Βιομάζα στο Μονοδένδρι. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με την κλιματική αλλαγή, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ειδικότερα τη βιομάζα. Μέσα από παρουσιάσεις και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και τον ρόλο που μπορεί να έχει ο καθένας μας στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.

Ημέρα Διατροφής-Παρέα με ένα πλούσιο πρωινό

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι και φέτος, το σχολείο μας διοργάνωσε ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό γεύμα για τους μαθητές μας. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε με την πολύτιμη και ουσιαστική βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος προσέφερε όλα τα απαραίτητα υλικά.Τα παιδιά απόλαυσαν με ενθουσιασμό το πρωινό τους, γεμάτο θρεπτικά στοιχεία, κατανοώντας τη σημασία της σωστής διατροφής. Η χαρά τους μεγάλωσε, καθώς στη συνέχεια στο προαύλιο,ακούσαμε τραγούδια με θέμα την υγιεινή διατροφή, ενισχύοντας το μήνυμα με διασκεδαστικό τρόπο.Ήταν μια υπέροχη, γεμάτη υγεία και χαμόγελα σχολική ημέρα!

Ανακαλύπτοντας τον Συναισθηματικό Κόσμο με την Τέχνη

Την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων επισκέφθηκαν το Εικαστικό Εργαστήρι του Δήμου Πατρέων. Εκεί, παρακολούθησαν την έκθεση με θέμα «Ο Συναισθηματικός Κόσμος». Τα παιδιά ανακάλυψαν έργα άλλων μαθητών και ενηλίκων, μαθαίνοντας να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν διαφορετικά συναισθήματα μέσα από την τέχνη. Η εμπειρία ήταν συναρπαστική και ολοκληρώθηκε με χαρούμενο παιχνίδι και ξεκούραση στην Πλαζ της Πάτρας, γεμίζοντας τη μέρα με γνώση και διασκέδαση.

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στις 10 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε ποικίλες δράσεις με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίησή τους γύρω από θέματα συναισθηματικής ισορροπίας και ευεξίας.Μέσα από συζητήσεις στην τάξη, καλλιτεχνικές δημιουργίες και ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα, ανέδειξαν τη σημασία της φιλίας, της αποδοχής και της φροντίδας του εαυτού και των άλλων.

Σεβασμός και Φροντίδα για τα Ζώα

Οι μαθητές της Β’ τάξης γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου με ξεχωριστό τρόπο. Έφτιαξαν μια εντυπωσιακή κατασκευή ελέφαντα, μαθαίνοντας μέσα από την τέχνη. Διάβασαν παραμύθια και παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο, τονίζοντας τη σημασία της αγάπης και της φροντίδας προς όλα τα πλάσματα. Η δράση τους έστειλε ένα δυνατό μήνυμα για την προστασία και τον σεβασμό των ζώων.

«Μεγάλα Αδέρφια» στο Σχολείο μας

Το σχολείο μας ξεκίνησε φέτος μια όμορφη δράση: «Τα Μεγάλα Αδέρφια». Οι μαθητές της έκτης τάξης υιοθέτησαν τους μικρούς μαθητές της πρώτης, αναλαμβάνοντας ρόλο καθοδηγητή και φίλου. Η αρχή έγινε με την πρώτη σχολική εκδρομή. Κάθε «εκτάκι» φρόντισε το «πρωτάκι» του, εξασφαλίζοντας ότι όλα πήγαν ομαλά και προσφέροντας ασφάλεια και χαρά. Η δράση έχει αγκαλιαστεί με ενθουσιασμό, ενισχύοντας το αίσθημα της κοινότητας και της αλληλεγγύης.

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί»: Η δική μας Ημέρα Αθλητισμού.

Την Τρίτη 30 Οκτωβρίου το σχολείο μας πραγματοποίησε μια συναρπαστική εκδρομή στο γήπεδο Παναχαϊκης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν ενεργά σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και δοκίμασαν τις ικανότητες τους σε τρία διαφορετικά αθλήματα:ποδόσφαιρο,στίβο και πυγμαχία. Στο ποδοσφαιρικό γήπεδο έπαιξαν αγώνες υπό την επίβλεψη έμπειρων γυμναστών,συνεργάστηκαν ,ενθουσιάστηκαν και πανηγύρισαν όμορφα γκολ. Στο στίβο δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε αγωνίσματα ταχύτητας και αντοχής. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η γνωριμία τους με την πυγμαχία, όπου τα παιδιά με τη βοήθεια έμπειρων προπονητών συμμετείχαν σε απλές ασκήσεις με ασφάλεια και ενθουσιασμό.Η εκδρομή αυτή ήταν μια ευκαιρία για σωματική άσκηση αλλά και μια εμπειρία συνεργασίας,ομαδικού πνεύματος και σεβασμου στον αθλητισμό. Οι μαθητές γύρισαν πίσω γεμάτοι ενέργεια και όμορφες αναμνήσεις.