Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου από τους μαθητές της Δ τάξης

Με συγκίνηση και περηφάνεια πραγματοποιήθηκε φέτος η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.Την εκδήλωση άνοιξε ο διευθυντής, ο οποίος απηύθυνε λίγα λόγια για τη σημερινή μέρα υπενθυμίζοντας σε όλους τη σημασία της ελευθερίας, της ενότητας, της ειρήνης. Στη συνέχεια ο μαθητής της έκτης τάξης παρέλαβε τη σημαία για την εκπροσώπηση μας στη μαθητική παρέλαση.Οι μαθητές του Δ1 τμήματος παρουσίασαν δύο θεατρικά δρώμενα : “Το χρονικό του 1940” και τις “Γυναίκες της Πίνδου” αναδεικνύοντας το θάρρος και την προσφορά των Ελλήνων και ιδιαίτερα των γυναικών της εποχής.Το Δ2 τμήμα μας συγκίνησε με το θεατρικό “Αναμνήσεις γιαγιάδων από τον πόλεμο του ’40 και τα όνειρα για ένα καλύτερο μέλλον, φέρνοντας κοντά το παρελθόν με το παρόν μέσα από τις φωνές της μνήμης και της ελπίδας. Η γιορτή πλαισιώθηκε από όμορφα επετειακά τραγουδιά που γέμισαν την αίθουσα με συγκίνηση και πατριωτικό παλμό. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή τους την μουσικό του σχολείου μας Χριστίνα Ρόδη, τον γυμναστή μας Βαγγέλη Ντελή που συνόδευσε τη χορωδία με την κιθάρα και τη δασκάλα της θεατρικής αγωγής Τέτη Ζέρβα.