Παραμονή της 28ης Οκτωβρίου και οι μαθητές της Στ τάξης παρευρέθηκαν στην Πλατεία Όλγας. Παρακολούθησαν την κατάθεση στεφάνων από τους επίσημους φορείς και έψαλαν με συγκίνηση τον Εθνικό Ύμνο, τιμώντας τους ήρωες.



Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μας!
Παραμονή της 28ης Οκτωβρίου και οι μαθητές της Στ τάξης παρευρέθηκαν στην Πλατεία Όλγας. Παρακολούθησαν την κατάθεση στεφάνων από τους επίσημους φορείς και έψαλαν με συγκίνηση τον Εθνικό Ύμνο, τιμώντας τους ήρωες.

